Header site

În data de 23 mai 2025 vă așteptăm la Conferința ComuniHealthCare ediția 7

ComuniHealthCare este conferința vitală dedicată profesioniștilor din sistemul de sănătate din România: manageri clinici și spitale din România, medici, asistente și personal din cabinetele medicale, clinici și spitale, medici aflați la început de drum care doresc să deschidă o clinică medicală sau un cabinet medical particular, medici și personal medical din clinicile stomatologice și de estetică medicală, specialiști în management medical și administrare de unități sanitare, consilieri juridici și experților în drept medical, consultanți în fiscalitate și contabilitate pentru sectorul medical, experți în resurse umane, formare și management de personal din domeniul medical.

ComuniHealthCare aduce cele mai noi informații despre drept, etică medicală și malpraxis, fiscalitate, comunicare, psihologie și managementul resurselor umane. În cadrul ediției #7, punem în discuție provocările medicilor și vorbim despre relația medic-pacient și despre despre cum să transformăm „lupta pacientului” în „șansa pacientului”. Analizăm provocările legale și fiscale pentru a le înțelege corect precum și instrumentele și soluțiile pentru atragerea și motivarea personalului medical. Participă și anticipează schimbările, adaptează-te provocărilor și evoluează constant! Vezi agenda evenimentului.

Ne întâlnim în format HIBRID, cu acces în sală în București, dar și cu acces online, pe Zoom, prin transmisie live. Cei patru speakeri vor prezenta temele propuse și vor răspunde la întrebările participanților. Participanții vor avea acces la înregistrarea conferinței.

Locurile pentru acces fizic la conferință sunt limitate. 

SPEAKERI

De ce să te înscrii la ComuniHealthCare, ediția #7 din 23 mai 2025:

  1. Pentru că primești suport complet din partea unei echipe multidisciplinare de specialiști care oferă informații pertinente despre aspecte esențiale care țin de activitatea în domeniul medical. Mai precis, vom aborda siguranța pacientului prin optica dată de relația cu pacientul, din punct de vedere al reglementărilor legale în vigoare, al înțelegerii și implementării mecanismelor contabile și îți punem la dispoziție instrumente și soluții pentru atragerea și motivarea personalului medical. Vezi agenda evenimentului.
  2. Pentru că accesezi o comunitate interactivă și informativă pentru dezvoltarea ta profesională și pentru îmbunătățirea calității serviciilor medicale oferite pacientului.
  3. Pentru că ai ocazia să adresezi întrebările tale legate de nevoile tale din clinică sau din cabinet unor experți care vin cu puncte de vedere și cu soluții valide. În acest mod, descoperi că problemele tale sunt și ale celorlalți, că faci parte din această comunitate și că poți învăța din experiența colegilor.
  4. Pentru că informațiile valoroase și practice te ajută să îți gestionezi clinica sau cabinetul medical prin înțelegerea corectă a pașilor, iar un traseu corect este esențial și definitoriu pentru a-ți duce afacerea la nivelul următor, spre prosperitate.

 

Din aceeași categorie:​

Cele mai recente articole: